Τατιάνα Πολυζώτη

Τατιάνα Πολυζώτη

Τατιάνα Πολυζώτη Παιδοψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός (BSc-MSc) Facebooktwitterpinterest

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω νηπιαγωγός, δασκάλα, οτιδήποτε έχει σχέση με τα παιδιά! Ακόμη και όταν ξεκίνησα τις σπουδές μου στην Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν εγκατέλειψα αυτό το όνειρο. Και ξαφνικά, χωρίς να θυμάμαι το πως, το γιατί ή το πότε μου γεννήθηκε η επιθυμία να κάνω μια μεγάλη στροφή σε όλα όσα ήξερα μέχρι τότε και να εργαστώ με τα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή άλλες δυσκολίες μικρές ή μεγάλες. Έτσι, μετεκπαιδεύτηκα και εξειδικεύτηκα στην Ειδική Αγωγή και την Παιδική Ψυχολογία. Νομίζω όμως, οτι μόνο όταν ήρθα σε επαφή, μίλησα και δούλεψα με τα παιδιά αγάπησα πραγματικά και ολοκληρωτικά αυτή μου την επιλογή! Για μένα τα παιδιά είναι: αγάπη, φως, ελπίδα, θάρρος, πίστη, εμπιστοσύνη, δύναμη…

  Σπουδές

  • MSc (Master of Science) Ειδική Αγωγή, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ειδική Αγωγή , Παν/μιο Θεσσαλίας (2011-σήμερα).
  • Απόφοιτη Τμήματος Ψυχολογίας Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών,  κάτοχος Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Ψυχολόγου – Τακτικό Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (2005-2010).

Μετεκπαιδεύσεις

  • Ετήσιο Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή 450 ωρών, Παν/μιο Αθηνών (2010-2011).
  • Τετράμηνη Εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavior Analysis) (2013).
  • Εκπαίδευση στην εφαρμογή της Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH (2012).
  • Eκπαίδευση στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων PECS (2012).
  • Εκπαίδευση στις Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories) (2012).
  • Κάτοχος Professional Certificate in Specific Learning Difficulties – Dyslexia, EDEXCEL UK (2009-2010).

Εκπαίδευση σε Εργαλεία Αξιολόγησης

  • Επάρκεια χορήγησης των Κλιμάκων Νοημοσύνης για Παιδιά & Εφήβους WISC-III (2011).
  • Επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) (2011).
  • Raven test (Προοδευτικών Μητρών)
  • Bangor Dyslexia Test
  • Παιδικό Ιχνογράφημα-Αξιολόγηση Παιδικού Σχεδίου
  • Προκαταρκτικό τεστ Όρασης, Ακοής και Κινητικότητας
  • Λίστα Βασικών Δεξιοτήτων Ανάγνωσης και Μαθηματικών
  • Τεστ-Α (Ανάγνωσης)
  • Τεστ Ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών απο Εκπαιδευτικούς (Α.Μ.Δ.Ε.)
  • Κλινική Συνέντευξη (Ατομικό, Ιατρικό, Οικογενειακό, Σχολικό, Ψυχοκοινωνικό Ιστορικό)
  • Εκπαίδευση σε Ψυχομετρικά και Εκπαιδευτικά εργαλεία αξιολόγησης μετά από την Πρακτική Άσκηση που πραγματοποιήθηκε στο ΄Δ ΚΕΔΔΥ Αθηνών

Ερευνητικό/Συγγραφικό Έργο

Συμμετοχή με Αναρτημένη Ανακοίνωση (poster) στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (ΕΕΠΑΑ)  με θέμα: “Αυτισμός. Νέα Δεδομένα” με την εργασία που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος “Συνεργατικές Πρακτικές” του ΠΜΣ Ειδικής Αγωγής, με τίτλο “Προϋποθέσεις και Στρατηγικές για την Ένταξη των παιδιών με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο” (2013).

Συμμετοχή με Αναρτημένη Ανακοίνωση (poster) στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (ΕΕΠΑΑ)  με θέμα: “Αυτισμός. Νέα Δεδομένα” με την εργασία που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εργασίας ελεύθερης επιλογής του ΠΜΣ Ειδικής Αγωγής, με τίτλο “Ομάδες Εκπαίδευσης Κοινωνικών Δεξιοτήτων για άτομα με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας-Σύνδρομο Άσπεργκερ” (2013).

Συμμετοχή με Αναρτημένη Ανακοίνωση (poster) στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας της Ε.Λ.Ψ.Ε. σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ με θέμα: “Ο ρόλος της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε συνθήκες κρίσης” με την εργασία που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος “Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή” του ΠΜΣ Ειδικής Αγωγής με τίτλο “Αξιολόγηση Προεπαγγελματικών και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων” (2012).

Συμμετοχή με Προφορική Ανακοίνωση στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ε.Λ.Ψ.Ε. με θέμα: “Από τις Ατομικές Διαφορές στη Διαφορετικότητα”  με την πτυχιακή εργασία με τίτλο “Συγκριτική Αξιολόγηση της Ψυχικής Υγείας των Φοιτητών Ιατρικής και του Γενικού Φοιτητικού Πληθυσμού” (2011).

Από το 2011 εργάζομαι με παιδιά με Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού και παιδιά με Μαθησιακές/Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ένταξη-Παράλληλη Στήριξη στο σχολικό πλαίσιο & Θεραπευτική Παρέμβαση σε κέντρα Ειδικών Θεραπειών).

Κάτοχος:
Proficiency of Cambridge
Proficiency of Michigan
ECDL-Core

Facebooktwitterpinterest