8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
Δ ε λ τ ί ο Τ ύ π ο υ
‘Αξία/ Καινοτομία/ Προσαρμογή ’
1-2-3 Φεβρουαρίου 2012 πραγματοποιείται το 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ αναδεικνύοντας τη διαχρονική αξία του φαρμάκου και την προσφορά του στη θεραπεία και βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών
Απονομή «Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing» για τη διετία 2009-2011
Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2011. ‘Αξία – Καινοτομία – Προσαρμογή’ είναι το θέμα που πραγματεύεται το 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ). Το Συνέδριο που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια, θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στις 1,2,3 Φεβρουαρίου 2012 με συμμετοχή καταξιωμένων εκπροσώπων από τη φαρμακευτική βιομηχανία και το φαρμακευτικό marketing, την Πολιτεία, τους συλλόγους ασθενών, την ιατρική κοινότητα και τη διεθνή αγορά.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν τις απόψεις, τη γνώση και την εμπειρία τους με στόχο να αναδείξουν τη διαχρονική αξία του φαρμάκου στη θεραπεία και στη βελτίωση των συνθηκών και της ποιότητας ζωής των ασθενών. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα σημαντικά θέματα που θα αναλυθούν περιλαμβάνουν, τις δυσλειτουργίες που εμποδίζουν τη διεθνή και την τοπική φαρμακοβιομηχανία να μεγιστοποιήσει την προσφορά της, τη διαχρονική αξία του φαρμάκου τόσο για τον ασθενή όσο και την κοινωνία, τις νέες στρατηγικές επιλογές και αναγκαίες προσαρμογές του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στο σύγχρονο περιβάλλον, την αξία και την απόδοση του ‘Brand’ αλλά και το ρόλο του Brand Manager, ενώ θα παρουσιαστούν καινοτόμες προσεγγίσεις και αναλύσεις ήδη εφαρμοσμένων περιπτώσεων.
Οι πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Γεώργιος Μουτουσίδης και κ. Ιωάννης Βλόντζος, δηλώνουν σχετικά: «Το 8ο Συνέδριο πραγματοποιείται εν μέσω μιας εποχής που χαρακτηρίζεται από έντονες αλλαγές, προκλήσεις και ανατροπές σε διεθνές κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο. Αυτό προσδίδει αυξημένο ενδιαφέρον αλλά και αποτελεί μεγαλύτερη ευθύνη για όλους μας ώστε να παρουσιάσουμε ουσιαστικά δεδομένα και να προσφέρουμε μια παραγωγική συζήτηση, που θα αναδείξει τόσο τους προβληματισμούς όσο και θα δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν και απασχολούν όλους μας. Ταυτόχρονα, θα επιδιώξουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη φιλοσοφία, τις μεθόδους και τα
σύγχρονα ‘εργαλεία’ του φαρμακευτικού marketing, μέσα από το πρίσμα των νέων συνθηκών που επικρατούν. Σας περιμένουμε όλους και ευελπιστούμε ότι το Συνέδριο θα
αποτελέσει ένα σημαντικό πεδίο συζήτησης που θα συνεισφέρει στην εξέλιξη της φαρμακευτικής αγοράς με την εφαρμογή νέων καινοτόμων πρακτικών και τεχνολογιών, πρωτίστως όμως θα εστιάσει στην ουσιαστική συνεισφορά του χώρου μας στην κοινωνία.»
Στο 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing, θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing» για τη διετία 2009-2011, με στόχο την αναγνώριση και την επιβράβευση επιτυχημένων και αποτελεσματικών ενεργειών επικοινωνίας/μάρκετινγκ αλλά και την ενθάρρυνση της ευρύτερης εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ και δημιουργικής άμιλλας.
Οι υποψηφιότητες διαγωνίζονται σε τρεις κατηγορίες: 1. Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος ευρείας συνταγογράφησης, 2. Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος εξειδικευμένης αγοράς, 3. Αριστείο για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Οι συμμετοχές, αφού προκριθούν από Επιτροπή Κριτών αναγνωρισμένου κύρους, θα τεθούν στην κρίση του Συνεδριακού κοινού.