καμπάνια Nespresso ‘What Else?’
Ο πρεσβευτής της Nespresso George Clooney σε συνεργασία με τον βραβευμένο Γάλλο ηθοποιό με Academy Award Jean Dujardin, στην τελευταία καμπάνια της Nespresso ‘What Else?’
Aθήνα, 3 Νοεμβρίου 2014 – Ο George Clooney και ο αγαπημένος του καφές επιστρέφουν – προβάλλοντας στις οθόνες την τελευταία καμπάνια της Nespresso η οποία θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου. Στο νέο τηλεοπτικό spot βλέπουμε πως ο Γάλλος ηθοποιός Jean Dujardin ξεγελά τον George Clooney, όταν και οι δυο αναζητούν ένα καφέ Nespresso.
Ο διάσημος ηθοποιός George Clooney σχολίασε: «Έχω συνεργαστεί με τη Nespresso για πολλά χρόνια και είναι εκπληκτικό ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες της συνεχίζουν να λαμβάνουν τόσο θετική ανταπόκριση. Είμαι ευτυχής που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Jean σε αυτό το διαφημιστικό, ακόμα κι αν εκείνος με ξεπερνάει!»
Στον περίβολο μιας όμορφης βίλας στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας, βλέπουμε τον Clooney να κατευθύνεται προς την αγαπημένη του μηχανή Nespresso. Εκεί συναντά το φίλο του Dujardin, που είναι έτοιμος να χρησιμοποιήσει για τον εαυτό του την τελευταία κάψουλα Nespresso. Ο Clooney πείθει τον Dujardin να του δώσει την τελευταία κάψουλα, αλλά μόνο προσφέροντάς του κάτι σε αντάλλαγμα! Λίγο πριν απολαύσει τον αγαπημένο του Volluto όμως, μια όμορφη κοπέλα τον πλησιάζει και ως άψογος gentleman, της προσφέρει την κούπα του espresso, μόνο για να συνειδητοποιήσουμε ότι ο ίδιος έχει ήδη εξαπατηθεί από την αρχή.
“Με τη νέα καμπάνια της Nespresso ‘What Else?’ προκαλούμε τους εαυτούς μας να δημιουργήσουν ένα νέο και παιχνιδιάρικο σενάριο, με τον εδώ και πολλά χρόνια πρεσβευτή του brand George Clooney, όπου οι τηλεθεατές θα απολαύσουν παρακολουθώντας και συμμετέχοντας τόσο στην τηλεόραση όσο και online.
Φέτος είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε επίσης και με τον Jean Dujardin, που μας παρουσιάζει έναν μοναδικό δυναμισμό για το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζοντας “Πόσο μακριά” θα πήγαιναν οι δυο τους για να απολαύσουν αυτή την ασύγκριτη στιγμή Nespresso“, σχολίασε ο Guillaume Le Cunff, International Marketing & Strategy Director της Nestlé Nespresso SA.
“Στο πλαίσιο της καμπάνιας θα καλέσουμε επίσης τα μέλη του Nespresso Club και λάτρεις του καφέ για να εμπλακούν περισσότερο μαζί μας και να γίνουν μέρος της ιστορίας “Πόσο μακριά”, η οποία θα επεκταθεί σε όλο το ψηφιακό και κοινωνικό δίκτυο, ακριβώς για να δούμε το “Πόσο μακριά” είναι πρόθυμοι να φτάσουν για την αγαπημένη τους Εκλεκτή Ποικιλία Nespresso. “
Ο Jean Dujardin πρόσθεσε: «Απόλαυσα το χιούμορ πίσω από αυτές τις καμπάνιες της Nespresso και διασκέδασα τη συνεργασία μου με τον George Clooney. Απολαμβάνω τον καφέ Nespresso και χάρηκα ιδιαίτερα στην απόλαυση μίας Εκλεκτής Ποικιλίας που προοριζόταν για τον George!»
Όπως και με κάθε Nespresso περιπέτειά του, ο βραβευμένος με Academy Award ηθοποιός και σκηνοθέτης, συνεργάστηκε στενά με το brand, βοηθώντας να επιλέξουμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία, αυτοσχεδιάζοντας και αποδίδοντας το μέγιστο χιούμορ, καθώς συνεργάστηκε με τον σκηνοθέτη για να δημιουργήσει διασκεδαστική ατμόσφαιρα, τόσο εντός όσο και εκτός κάμερας. Η Nespresso και ο Clooney συνεργάζονται με τον διακεκριμένο σκηνοθέτη Grant Heslov – επίσης βραβευμένο με Academy Award παραγωγό και σεναριογράφο, ηθοποιό και μακροχρόνιο φίλο του Clooney.
Η πλήρης διαφημιστική καμπάνια της Nespresso με τίτλο “How Far” που παρουσιάζεται από τον George Clooney και τον Jean Dujardin, θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην ελληνική αγορά τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου.
Η καμπάνια αυτή δημιουργήθηκε από μια κεντρική ομάδα της Interpublic Group με έδρα το Παρίσι και αποτελείται από τις εταιρείες McCann για τo Advertising, την MRM// McCann για to Digital Marketing, την Weber Shandwick για το PR και τη Futurebrand για το Brand Identity.