«ΓΙΝΕ SKIN CHECKER».
Ενώ οι περιπτώσεις μελανώματος συνεχίζουν να αυξάνονται, μια νέα έρευνα αποκαλύπτει πως το 52% των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν έχει ελέγξει ποτέ τις ελιές του στο δερματολόγο.
Η La Roche-Posay παρακινεί τον κόσμο να ελέγξει τις ελιές του μέσω της διεθνούς καμπάνιας ευαισθητοποίησης «ΓΙΝΕ SKIN CHECKER». http://bit.ly/SkinCheckers
Εάν διαγνωστούν αρκετά έγκαιρα, το 90% των περιπτώσεων μελανώματος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Μια αποκλειστική μελέτη που διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, εξετάζει τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν.
Ένα τεράστιο ποσοστό 88% των ερωτηθέντων, γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ’ αυτά, μόλις 1 στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του και 1 στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του. Η δέσμευση της μάρκας στο σκοπό αυτό ξεκινά αρκετά χρόνια πριν, και σήμερα η La Roche-Posay παρουσιάζει μια νέα διαδραστική καμπάνια που προσεγγίζει το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος μέσα από μια σύγχρονη οπτική, ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος. Πώς;
Ρίχνοντας μια προσεκτικότερη ματιά στον εαυτό του και σε όσους αγαπά.
Με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, η Ελλάδα είναι ανάμεσα στους «πρωταθλητές» της σωστής συμπεριφοράς και προστασίας από τον ήλιο. Συγκεκριμένα, οι συνήθειες προστασίας των Ελλήνων είναι πιο υπεύθυνες από το μέσο όρο των ερωτηθέντων των άλλων χωρών:
- Το 88% των Ελλήνων δηλώνει ότι προστατεύεται από τον ήλιο, και μάλιστα το εντυπωσιακό ποσοστό 34% δηλώνει ότι προστατεύεται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από την εποχή, σε αντίθεση με το 18% του μέσου όρου όλων των χωρών.
- Το 96% των γονιών με παιδιά κάτω των 12 ετών, δηλώνει ότι εφαρμόζει πάντα ή συχνά αντηλιακή προστασία στα παιδιά του σε σχέση με το 87% του μέσου όρου.
- Το 81% των Ελλήνων έναντι 52% του μέσου όρου, επιδιώκει να παραμένει στη σκιά και το 78% φοράει γυαλιά ηλίου με φίλτρα UV.
- Δυστυχώς όμως, υπάρχει ακόμα ένα 17% των Ελλήνων που θεωρεί ότι είναι ασφαλές να εκτίθεσαι στον ήλιο χωρίς προστασία όταν το δέρμα έχει ήδη μαυρίσει.
Ζώντας σε μια ηλιόλουστη χώρα, έχουμε μάθει να εκτιμούμε τα ευεργετικά οφέλη του ήλιου. Το 82% των Ελλήνων δηλώνει ότι ο ήλιος τους δίνει ενέργεια. Παράλληλα όμως, οι Έλληνες είναι και αρκετά συνειδητοποιημένοι σε ό,τι αφορά στους κινδύνους που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο μιας και το 96% συνδέει την έκθεση με πιθανά προβλήματα υγείας. Επίσης, μόνο 4 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι το μαυρισμένο δέρμα δείχνει πιο υγιές σε αντίθεση με το 67% σε όλες χώρες.
Οι Έλληνες φαίνονται αρκετά ενημερωμένοι σχετικά με το πως η συμπεριφορά στον ήλιο συσχετίζεται με τον καρκίνο του δέρματος και αναγνωρίζουν τα παρακάτω ως πιθανές αιτίες ανάπτυξής του:
- 92% γνωρίζει ότι η έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία είναι επικίνδυνη.
- 76% γνωρίζει ότι ένα έγκαυμα κατά την παιδική ηλικία ή την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει βασικό παράγοντα ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος.
- 80% συσχετίζει τον καρκίνο του δέρματος με τον αριθμό και το μέγεθος των σπίλων (ελιές).
Παρά την εκτεταμένη όμως αυτή γνώση, το 52% τελικά υιοθετεί την καλή συνήθεια να ελέγχει μόνο του τις ελιές του, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Επιπλέον, μόνο το 19% πραγματοποιεί κάθε χρόνο, εξέταση σπίλων από το δερματολόγο. Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι 1 στους 2 έχει ήδη συμβουλέψει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να επισκεφτεί το δερματολόγο για τον ίδιο λόγο. Αυτό εξηγείται από τη γενικότερη στάση του Έλληνα απέναντι στους αγαπημένους του, μιας και 8 στους 10 δηλώνουν ότι φροντίζουν περισσότερο για την υγεία των ανθρώπων που αγαπούν παρά για τη δική τους.
ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΣΕ 23 ΧΩΡΕΣ
Σε όλο τον κόσμο, η πλειονότητα των ανθρώπων απολαμβάνουν τον ήλιο. Όμως, ο ήλιος είναι γνωστός στους περισσότερους για το παράδοξο της φύσης του. Από τη μια, πιστεύουμε ότι μας δίνει ενέργεια και ότι το μαύρισμα μας κάνει να δείχνουμε υγιείς και από την άλλη, αναγνωρίζονται ευρέως η απειλή και οι κινδύνοι που συνδέονται με την έκθεση στον ήλιο. Το 88% από εμάς γνωρίζει τους κινδύνους από τον ήλιο αν εκτεθεί χωρίς προστασία. Ενώ υπάρχει μια σαφής σύνδεση μεταξύ της γνώσης του κινδύνου και των πρακτικών πρόληψης – όσο περισσότερο ενημερωμένοι είμαστε, τόσο περισσότερο προστατευόμαστε από τον ήλιο- οι συνήθειες πρόληψης από τον ήλιο είναι ακόμα ανεπαρκείς, όπως αποδεικνύεται από τον αυξανόμενο αριθμό των περιπτώσεων μελανώματος. Αν και 8 στους 10 ανθρώπους προστατεύονται από τον ήλιο, 4 στους 10 δεν προστατεύονται πέραν της περιόδου των διακοπών τους. Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι οι άνθρωποι δεν αναζητούν τη βοήθεια του δερματολόγου για τον έγκαιρο έλεγχο των ανησυχητικών συμπτωμάτων του καρκίνου του δέρματος, συχνά ορατών στο γυμνό μάτι. Σε όλο τον κόσμο, μόνο 1 στους 3 ελέγχει τις ελιές του δέρματός του τουλάχιστον μια φορά το χρόνο και πάνω από το μισό του πληθυσμού δεν έχει ποτέ πει σε κάποιον που αγαπάει να πάει για μια εξέταση.
Σύμφωνα με τη Laïla Idtaleb, Διευθύντρια του Τμήματος Υγείας στο IPSOS, «η έρευνα αυτή φωτίζει αρκετές εσωτερικές συγκρούσεις που βιώνουν οι αποκρινόμενοι: μεταξύ της συνειδητοποίησης των κινδύνων και της επιθυμίας να εκτεθούν στον ήλιο, επίσης όμως και ανάμεσα στη γνώση των ενδείξεων ενός πιθανού καρκίνου του δέρματος και στην απροθυμία να προβούν σε ένα συστηματικό και τακτικό έλεγχο των ελιών, είτε μόνοι τους ή από τον δερματολόγο. Η έρευνα επίσης καταδεικνύει πώς οι συνέπειες αυτών των εντάσεων ποικίλουν ανάμεσα σε χώρες, φύλο, ηλικιακές ομάδες και μορφωτικό επίπεδο.»
Παγκόσμιοι πρωταθλητές στην αντηλιακή προστασία
Παρά τους γεωγραφικούς, κλιματικούς και μορφωτικούς παράγοντες ανάμεσα στις 23 χώρες, η μελέτη αυτή αποκαλύπτει ορισμένους αναπάντεχους πρωταθλητές στην αντηλιακή προστασία και την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος και ρίχνει φως σε μερικές χώρες που έχουν μείνει πίσω.
Όταν ερωτήθηκαν για τις συνήθειες γύρω από την αντηλιακή προστασία, ένα εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό 34% των Ελλήνων δηλώνει ότι προστατεύονται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από την εποχή, και ακολουθούν η Χιλή (33%) και η Αυστραλία (32%). Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι οι ίδιες αυτές 3 χώρες προσπαθούν επιπλέον να μένουν πιο πολύ στη σκιά, όταν έχει ήλιο. Στο άλλο άκρο, βρίσκονται το Βέλγιο, η Δανία και η Ρωσία με μόλις το 6% του πληθυσμού τους να μπορεί να καυχηθεί για τις συνήθειές του στην αντηλιακή προστασία, όλο το χρόνο.
Αν και δεν είναι οι τρεις πιο ηλιόλουστες χώρες του κόσμου, όταν εκτίθενται στον ήλιο, οι ερωτηθέντες στην Ιρλανδία, Ιταλία και Πορτογαλία, καταλαμβάνουν την κορυφή στη χρήση αντηλιακής κρέμας, με το 69% του πληθυσμού να δηλώνει ότι την εφαρμόζει στο πρόσωπό του. Από την άλλη, οι Μεξικάνοι, οι οποίοι θα έπρεπε να γνωρίζουν καλύτερα καθώς εκτίθενται συχνά στις ακτίνες του ήλιου, κάνουν το ίδιο σε ποσοστό μόλις 35% και χάνουν μόνο από τους Ρώσους που μόνο το 19% του πληθυσμού χρησιμοποιεί αντηλιακή κρέμα.
Τέλος, σε όλο τον κόσμο, το 87% των γονιών με παιδιά κάτω των 12 ετών, δηλώνει ότι πάντα, ή συχνά, βάζει αντηλιακή κρέμα στα παιδιά του όταν εκτίθενται στον ήλιο, με σχετικά μικρές διαφορές μεταξύ των ηπείρων.
Ένα εθνικό ταλέντο στο Skinchecking
Μολονότι η Αυστραλία και η Νότιος Αμερική είναι δύο από τις πιο ηλιόλουστες περιοχές του πλανήτη, όσο απίθανο κι αν φαίνεται, οι Ευρωπαίοι είναι αυτοί που έχουν φυσικό ταλέντο για Skinchecking. Ανάμεσα στις κορυφαίες της κατάταξης βρίσκονται η Γερμανία, η Αυστρία και η Ιταλία, οι πληθυσμοί των οποίων δηλώνουν, περισσότερο από όλους, ότι εξετάζουν τις ελιές του δέρματος τους στο δερματολόγο, με το 24%, 23% και 20% από αυτούς, αντίστοιχα, να το κάνουν τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Από την άλλη, η Φινλανδία έρχεται τελευταία με μόλις το 1% του πληθυσμού της να δηλώνει ότι επισκέπτεται το δερματολόγο για εξέταση των ελιών του, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.
«Το μελάνωμα είναι η πιο σοβαρή μορφή καρκίνου του δέρματος, ωστόσο αν διαγνωστεί εγκαίρως, είναι σχεδόν πάντα ιάσιμη», λέει ο καθηγητής Giuseppe Argenziano, MD και Πρόεδρος της International Dermoscopy Society. «Είναι ακόμα πιο σημαντικό, συνεπώς, να ελέγχει κάποιος τον εαυτό του τακτικά για ύποπτα σημάδια αλλαγής στην όψη μιας ελιάς του δέρματος καθώς και στην εμφάνιση μιας νέα ελιάς στο δέρμα. Η καταπολέμηση του καρκίνου του δέρματος, αρχίζει στο σπίτι, όσο περισσότεροι άνθρωποι ελέγχουν το δέρμα τους και το δέρμα των αγαπημένων τους, τόσο περισσότεροι θα συμβουλεύονται ένα δερματολόγο, και τόσο περισσότερο θα είμαστε σε θέση να κάνουμε τη διαφορά στη πρόληψη του καρκίνου του δέρματος από νωρίς.»
Η Ελλάδα, η Αυστραλία και η Αυστρία μοιάζει να είναι οι ειδικοί στην αυτοεξέταση με 52%, 48% και 45% του πληθυσμού τους, αντίστοιχα, να δηλώνει ότι ελέγχει τις ελιές του τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Η Ρωσία και η Βραζιλία, μολονότι η τελευταία φανταζόμασταν ότι θα ήταν πιο προσεκτική, φαίνεται ότι δεν έχουν ακόμα υιοθετήσει τη συνήθεια, με μόλις 5% και 14% του πληθυσμού τους να ελέγχει τις ελιές του σε ετήσια βάση. Η Ιταλία (66%), η Πορτογαλία (63%) και η Αυστρία (59%) είναι οι χώρες, οι κάτοικοι των οποίων συστήνουν με μεγαλύτερη συχνότητα στους αγαπημένους τους να πάνε και να ελέγξουν τις ελιές τους.
Ο πόλεμος των φύλων
Όπως συμβαίνει σε πολλά πράγματα, οι άνδρες και οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο έχουν τεράστιες διαφορές στη συμπεριφορά ως προς την αντηλιακή προστασία. Ενώ οι άνδρες γενικά προτιμούν να αποφεύγουν τον ήλιο χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως μακρυμάνικα πουκάμισα (21% των ανδρών vs 16% των γυναικών), καπέλα (45% των ανδρών vs 32% των γυναικών), οι γυναίκες είναι πολύ καλύτερες στην εφαρμογή αντηλιακής προστασίας όταν εκτίθενται στις ακτίνες του ήλιου. Το 69% των γυναικών εφαρμόζει συστηματικά αντηλιακή προστασία στο πρόσωπό του έναντι μόλις 45% των ανδρών. Η ίδια σημαντική διαφορά μπορεί να παρατηρηθεί και στην εφαρμογή της αντηλιακής προστασίας στο σώμα τους: Μόνο 1 στους 2 άνδρες βάζει αντηλιακό συγκριτικά με 2 στις 3 γυναίκες.
Επιπλέον, ενώ η έρευνα αυτή δείχνει ότι το επίπεδο της ευαισθητοποίησης για τους κινδύνους γύρω από τον καρκίνο του δέρματος είναι παγκοσμίως πολύ υψηλό, φαίνεται πως οι γυναίκες είναι λίγο καλύτερα πληροφορημένες στον τομέα αυτόν. Το 78% των γυναικών πιστεύει ότι το επίπεδο της έκθεσης στον ήλιο κατά την παιδική ηλικία συνδέεται με τον κίνδυνο να διαγνωστεί καρκίνος του δέρματος, συγκριτικά με το 71% των ανδρών που ρωτήθηκε. Αντίστοιχα, 90% των γυναικών αναγνωρίζει ότι ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του δέρματος συνδέεται με την απουσία αντηλιακής προστασίας, έναντι 87% των ανδρών.
Νέοι και απρόσεχτοι με το δέρμα τους
Χωρίς να αποτελεί έκπληξη, οι έφηβοι μεταξύ 15 και 19 ετών είναι οι πιο απρόσεχτοι στη συμπεριφορά τους ως προς την αντηλιακή προστασία και την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, γεγονός που γίνεται ολοένα και πιο ανησυχητικό γνωρίζοντας ότι, το 80% της βλάβης στο δέρμα που προκαλείται από τον ήλιο, συμβαίνει πριν την ηλικία των 18. Ενώ μόλις το 46% από αυτούς αναζητά τη σκιά όταν καίει ο ήλιος, το ποσοστό αυξάνεται στους ενήλικες μεταξύ 55 και 65 ετών οι οποίοι φαίνεται να προστρέχουν σ’ αυτήν (55%). Είτε πρόκειται για fashion statement ή για καθαρή επαναστατικότητα, οι έφηβοι αυτοί είναι εξίσου επιφυλακτικοί με τα αξεσουάρ για τον ήλιο: φορούν λιγότερο γυαλιά ηλίου (46%) ή καπέλα (26%). Δεν εκπλήσσει επομένως ότι, όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερο επιλέγουμε το καπέλο, με το 46% όσων είναι από 55 μέχρι 65 ετών να το φορούν!
Ωστόσο, όσοι είναι από 35 έως 44 ετών είναι εκείνοι που ως επί το πλείστον χρησιμοποιούν αντηλιακή προστασία για να προστατεύσουν το σώμα τους από τον ήλιο (63%), ενώ οι νεαρότεροι ενήλικες, 20-24 ετών, δείχνουν να ανησυχούν περισσότερο για τη βλάβη του ήλιου στο πρόσωπό τους, φορώντας στην πλειοψηφία τους αντηλιακή κρέμα (61%).
Τους βγάζουμε το καπέλο…!
Η Νέα Υόρκη, το Μιλάνο και το Παρίσι ως γνωστόν, έχουν γίνει διάσημες ως πρωτεύουσες της μόδας. Η La Roche-Posay και η Ipsos ρώτησαν κατοίκους από 23 χώρες να ορίσουν το ποιος είναι ποιος, σε σχέση με τα καλοκαιρινά είδη. Η Αυστραλία, η Ελλάδα και η Φινλανδία επιλέγουν το look του καπέλου για να προστατεύσουν το πρόσωπό τους από τις πιθανόν επικίνδυνες ακτίνες του ήλιου. Από την άλλη, οι Γάλλοι και ο Έλληνες προτιμούν να φορούν γυαλιά ηλίου με 74% και 78% αντίστοιχα και δηλώνουν ότι το να ξαπλώνεις στον ήλιο δεν είναι πια της μόδας. Σε ό, τι αφορά τις ενδυματολογικές επιλογές των Μεξικανών και των Χιλιανών στον ήλιο, προτιμούν τα μακρυμάνικα πουκάμισα (43% και 36% αντίστοιχα).
Η μεθοδολογία της έρευνας
Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από την Ipsos για τη La Roche-Posay σε 23 χώρες σε όλο τον κόσμο (Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Χιλή, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Μεξικό, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ). Σε κάθε μια χώρα, 500 με 1000 άτομα (άνδρες και γυναίκες) έδωσαν συνέντευξη (αντιπροσωπευτικά δείγματα από κάθε εθνικότητα, ηλικίας 15-65). Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε 19.569 άτομα, από τις 3/12/2014 έως τις 8/1/2015. Οι συνεντεύξεις διενεργήθηκαν διαδικτυακά, εκτός από τη Ρωσία (προσωπικές συνεντεύξεις), τη Βραζιλία, την Ελλάδα και το Μεξικό (τηλεφωνικές συνεντεύξεις).
ΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
Ένα τεράστιο ποσοστό, το 73% του παγκόσμιου πληθυσμού, δηλώνει ότι θα φροντίζουν περισσότερο για την υγεία των αγαπημένων τους προσώπων παρά για τη δική τους…
Η La Roche-Posay, ηγετική μάρκα δερμοκαλλυντικών, που συστήνεται από 25.000 δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζει σήμερα την εκστρατεία “Skin Checker” μια νέα διεθνή viral εκστρατεία ευαισθητοποίησης που φιλοδοξεί να εκπαιδεύσει το κοινό να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος.
Ο καρκίνος του δέρματος είναι ο μόνος τύπος καρκίνου ο οποίος είναι ορατός με γυμνό μάτι και που εάν διαγνωστεί έγκαιρα, το 90% των περιστατικών μελανώματος μπορεί να θεραπευτεί αποτελεσματικά. Αποτελώντας ένα σημαντικό συνεργάτη των δερματολόγων, της δερματολογικής έρευνας και όλων των ανθρώπων με ευαίσθητο δέρμα σε όλον τον κόσμο, η πηγή έμπνευσης της εκστρατείας της La Roche-Posay προέκυψε από το ανησυχητικό γεγονός της αύξησης των διαγνώσεων καρκίνου του δέρματος που πλέον έχει γίνει η 9η πιο συνηθισμένη μορφή καρκίνου στην Ευρώπη, με 100.000 νέες περιπτώσεις να διαγιγνώσκονται μόνο στην Ευρώπη, το 2012.[1]
Η δέσμευση της La Roche-Posay στη πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, ξεκινά αρκετά χρόνια πριν και στηρίζεται από δερματολόγους και εθνικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, η La Roche-Posay επιδιώκει τη συμμετοχή περισσότερων ανθρώπων στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, όχι ατομικά αλλά συλλογικά. Η εκστρατεία στοχεύει να προκαλέσει κοινωνική ενεργοποίηση και να ενθαρρύνει την προώθηση και τη διάδοση ενός ξεκάθαρου και απλού μηνύματος: ότι ο καθένας μπορεί να έχει ενεργό ρόλο στην πρόληψη.
«Η μελέτη αυτή μας καθησυχάζει γνωρίζοντας ότι περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ γνωρίζουν σήμερα τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθενται στον ήλιο» αναφέρει η Elisabeth Araujo, Διεθνής Διευθύντρια της La Roche-Posay. «Το μελάνωμα, αν και παραμένει ο μόνος καρκίνος που μπορεί να προληφθεί, έχει υψηλά επίπεδα θνησιμότητας που δεν έχουν μειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες και μένουμε έκπληκτοι από τον πολύ χαμηλό αριθμό ανθρώπων που ελέγχουν σήμερα τις ελιές τους δέρματος τους, έστω και μόνοι τους στο σπίτι. Πιστεύουμε ότι η εκστρατεία αυτή μπορεί να συντελέσει πραγματικά στην ενημέρωση κατά του καρκίνου του δέρματος –έναν αγώνα που ξεκινά από τη στιγμή που θα παρατηρήσουμε καλά τον εαυτό μας και αυτούς που αγαπάμε.»
Τόσο εύκολο όσο και το ABCDE
Η ενέργεια ΓΙΝΕ Skin Checker της La Roche-Posay θα φιλοξενηθεί στην τοπική ιστοσελίδα της μάρκας. Για να φτάσει και να εκπαιδεύσει όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους στον κόσμο, η μάρκα παρέχει ακριβείς και ευκολομνημόνευτες πληροφορίες προσαρμοσμένες σε κάθε κοινό. Με την προβολή του, εύκολου να το θυμάται κανείς, ABCDE, που αναπτύχθηκε και προωθήθηκε από δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, η La Roche-Posay προσφέρει στους Skin Checkers, ενημέρωση, εκπαίδευση και μια φιλική παρουσίαση της μεθόδου 5 σημείων για να αναγνωρίσουν γρήγορα ένα πιθανό ανησυχητικό σημάδι στο δέρμα τους, με απώτερο στόχο να ενθαρρύνει τον κόσμο να παρατηρήσει ο ένας τον άλλον και να επισκεφτούν, το συντομότερο δυνατόν ένα δερματολόγο.
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει επίσης μια ενότητα αφιερωμένη στον ανιχνεύσιμο χάρτη επιρροής της εκστρατείας σε όλο τον κόσμο και παρουσιάζει συζητήσεις που προκύπτουν γύρω από το θέμα, σε πραγματικό χρόνο, μέσω live συζήτησης στο twitter. Η εκστρατεία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει τα πάντα, όσο γίνεται πιο εύκολα: ένα κλικ για να ενημερωθείτε, ένα κλικ για να κατεβάσετε τη μέθοδο ABCDE, ένα κλικ για να μάθετε τους κινδύνους της ηλιακής ακτινοβολίας, ένα κλικ για να μοιραστείτε τη πρωτοβουλία με ένα φίλο ή κάποιον που αγαπάτε, και να τους παρακινήσετε να λάβουν μέρος στην ενημέρωση και να γίνουν κι αυτοί Skin Checkers.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ LA ROCHE-POSAY
Η La Roche-Posay πιστεύει σε μια καλύτερη ζωή για το ευαίσθητο δέρμα. Δημιουργήθηκε από ένα φαρμακοποιό, το 1975, και πλέον συστήνεται από 25.000 δερματολόγους σε όλο τον κόσμο. Παρούσα σε περισσότερες από 60 χώρες, η La Roche Posay είναι η πιο συνταγογραφούμενη μάρκα δερμοκαλλυντικών στη Βραζιλία, τη Ρωσία και την Ταϊβάν. Τα τελευταία 10 χρόνια η La Roche-Posay τριπλασίασε τις πωλήσεις της με διψήφιο ποσοστό αύξησης, για 5 συνεχόμενα χρόνια. Στην Ευρώπη, η La Roche-Posay αναπτύχθηκε 3 φορές πιο γρήγορα από την ίδια την αγορά.
Στην καρδιά όλων των συνθέσεων της La Roche-Posay βρίσκεται η δέσμευση για τη βελτίωση της ποιότητας του ευαίσθητου του δέρματος, από την βρεφική ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωή. Όλα τα προϊόντα της La Roche-Posay, βασισμένα σε μινιμαλιστικές και αποτελεσματικές συνθέσεις περιέχουν το φυσικό Ιαματικό Νερό της La Roche-Posay. Είναι ασφαλή, υποαλλεργικά και δερματολογικά ελεγμένα σε αλλεργικό, ατοπικό ή αντιδραστικό δέρμα. Η αποτελεσματικότητα και η ασφάλειά τους έχει αποδειχθεί με περισσότερες από 600 κλινικές και παρατηρητικές μελέτες σε όλο τον κόσμο, 80 από τις οποίες έχουν ήδη δημοσιευτεί στα πιο αναγνωρισμένα διεθνή δερματολογικά περιοδικά.
Μέσα από το Ίδρυμα La Roche-Posay, το οποίο λειτουργεί υπό την αιγίδα του Foundation de France, η μάρκα έχει δεσμευτεί από παλιά, να παρέχει υποστήριξη στους δερματολόγους και τη δερματολογική έρευνα. Από το 1995 που δημιουργήθηκε, το ίδρυμα, στηρίζει ενεργά την κλινική, βιολογική και φαρμακολογική δερματολογική έρευνα, όπως επίσης στηρίζει και ενθαρρύνει γενναιόδωρες πρωτοβουλίες από τους δερματολόγους.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ IPSOS
Η Ipsos είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς που ελέγχεται και διοικείται από επαγγελματίες της έρευνας. Η Ipsos η οποία ιδρύθηκε στη Γαλλία το 1975, εξελίχθηκε σε έναν παγκόσμιο όμιλο έρευνας με ισχυρή παρουσία σε όλες τις σημαντικές αγορές. Η Ipsos κατατάσσεται τρίτη στην παγκόσμια βιομηχανία έρευνας. Με γραφεία σε 87 χώρες, η Ipsos διαθέτει βαθιά τεχνογνωσία σε έξι ερευνητικούς τομείς: διαφήμιση, πιστότητα πελατών, μάρκετινγκ, media, έρευνα δημοσίων σχέσεων και διαχείριση ερευνών.
Οι ερευνητές της Ipsos αποτιμούν τη δυναμική της αγοράς και ερμηνεύουν τις τάσεις της αγοράς. Αναπτύσσουν και χτίζουν μάρκες. Βοηθούν τους πελάτες να θεμελιώσουν μακρόχρονες σχέσεις με τους πελάτες τους. Τεστάρουν τη διαφήμιση και μελετούν την ανταπόκριση του κοινού στα διάφορα μέσα και σφυγμομετρούν την κοινή γνώμη σε όλο τον κόσμο.
Δείτε το Infographics εδώ.
[1] Cancer Research UK,