Συζήτηση για το Άσθμα στο Twitter –

Facebooktwitterpinterest

Η Boehringer Ingelheim Ελλάς συνεχίζει για 2η χρονιά την ενημέρωση του ελληνικού κοινού μέσω των Κοινωνικών Δικτύων

Αθήνα, 3 Δεκεμβρίου 2015. Η ομάδα εργασίας άσθματος της Ελληνικής πνευμονολογικής εταιρείας πραγματοποίησε την Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015, το δεύτερο Tweet Chat στην Ελλάδα για το Άσθμα συνεχίζοντας μία καινοτόμο παράδοση που ξεκίνησε πέρυσι για την ενημέρωση των ασθενών μέσω των Κοινωνικών Δικτύων.

Η ενέργεια αυτή πραγματοποιήθηκε με Χορηγό την φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς, είχε και πάλι τον τίτλο «Εσύ και το Άσθμα Σου» και έλαβε χώρα στα πλαίσια του 24ου Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου και υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Επίσημοι καλεσμένοι του Tweet Chat ήταν οι Συντονιστές της Ομάδας Άσθματος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Πνευμονολόγοι, κ. Στέλιος Λουκίδης και κ. Πέτρος Μπακάκος.

Χρησιμοποιώντας το hashtag #AsthmaBreathe στη ζωντανή αυτή συζήτηση, το ευρύ κοινό, οι επαγγελματίες υγείας, οι επιστημονικοί φορείς και οι δημοσιογράφοι υγείας είχαν την ευκαιρία να θέσουν διαδικτυακά (on line) τις ερωτήσεις τους για το άσθμα, να συνομιλήσουν με τους ειδικούς ιατρούς και να ανταλλάξουν απόψεις.

Συνολικά, έγιναν αναπαραγωγές των μηνυμάτων 776 φορές (retweets), ενώ τα μηνύματα της συζήτησης εμφανίστηκαν σε 7.883.673 χρήστες (impressions)!

Η online συζήτηση αναφέρθηκε σε θέματα διάγνωσης καθώς και διαχείρισης, ελέγχου και βαρύτητας της νόσου. Αναφέρθηκαν επίσης στατιστικά στοιχεία του άσθματος για την Ελλάδα, καθώς και τα κύρια συμπτώματα και τα βασικά χαρακτηριστικά της νόσου. Επισημάνθηκαν σχετικά ζητήματα όπως οι τύποι του άσθματος, η αντιμετώπιση των παροξύνσεων, καθώς και ο τρόπος βελτίωσης της καθημερινής ζωής για τους ασθενείς που πάσχουν από τη νόσο.

Έκδηλο ήταν το ενδιαφέρον των ακολούθων (followers) που με τα tweets τους συμμετείχαν στη συζήτηση. Οι ερωτήσεις τους αφορούσαν ως επί το πλείστον τη διάγνωση του άσθματος και την επίπτωση της νόσου στις κοινωνικές, εργασιακές και προσωπικές τους δραστηριότητες.

«Περίπου 8,6% του γενικού πληθυσμού στην Ελλάδα πάσχει από άσθμα. Το άσθμα είναι μια δυναμική πάθηση με εξάρσεις και υφέσεις που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητα των ασθενών, ιδιαίτερα όταν δεν είναι ικανοποιητικά ελεγχόμενο. Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά το άσθμα . Η πολύ καλή σχέση γιατρού και ασθενούς και η σωστή συμμόρφωση του ασθενούς στην ενδεδειγμένη θεραπεία είναι σημεία κεντρικής σημασίας», όπως σημείωσε ο κ. Λουκίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

“Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν συνήθη πηγή πληροφοριών για το βρογχικό άσθμα ειδικότερα σε νεαρές ηλικίες. Στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα πλαίσια του Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου ήταν να μοιραστούμε έγκυρες πληροφορίες για το άσθμα με ασθενείς και να βελτιώσουμε το επίπεδο ενημέρωσης του κοινού σε θέματα σχετικά με τη νόσο“, ανέφερε ο κ. Μπακάκος, Επίκουρος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Η μαζική συμμετοχή των ακολούθων (followers) από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η συνεχής ροή ερωτήσεων και απαντήσεων σε πραγματικό χρόνο, απέδειξε τη δυναμική που έχουν τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Χάρη στην αμεσότητα που διαθέτουν, αποτελούν χρήσιμο και αποτελεσματικό εργαλείο και για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις νόσους.

«Όλο και περισσότερο, οι ασθενείς ζητούν να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων για ζητήματα που αφορούν την υγεία τους. Προκειμένου να βοηθηθεί όμως στη λήψη της σωστής απόφασης, χρειάζεται να έχει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση. Διαφορετικά, η ασύμμετρη γνώση του ασθενή μπορεί να τον οδηγήσει σε εσφαλμένη αντίληψη και λανθασμένες αποφάσεις. Τα ψηφιακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προσφέρουν αμεσότητα πρόσβασης σε έγκυρη πληροφόρηση από επαγγελματίες υγείας και σε υπηρεσίες υγείας. Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν στη δημιουργία ενημερωμένων ασθενών και οι ενημερωμένοι ασθενείς συμβάλλουν στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας. Αυτή την καινοτομία επιδιώκει να κάνει γνωστή η Boehringer Inghelheim Ελλας, αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία υπέρ της συνεχούς πρόσβασης των ασθενών στη γνώση» σχολιάζει ο κ. Μανώλης Μιτάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας της Boehringer Ingelheim Ελλάς.

Boehringer Ingelheim

Ο όμιλος Boehringer Ingelheim συγκαταλέγεται στις 20 ηγετικές φαρμακευτικές εταιρείες παγκοσμίως. Εδρεύει στο Ίνγκελχαϊμ της Γερμανίας, δραστηριοποιείται διεθνώς με 146 θυγατρικές εταιρείες και απασχολεί περισσότερους από 47.700 εργαζομένους. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1885 και δίνει έμφαση στην έρευνα, ανάπτυξη, παρασκευή και προώθηση νέων φαρμακευτικών προϊόντων υψηλής θεραπευτικής αξίας, για ανθρώπινη και κτηνιατρική χρήση.

Η κοινωνική ευθύνη αποτελεί σημαντικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας που διέπει την Boehringer Ingelheim. Περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε κοινωνικά προγράμματα παγκόσμιας εμβέλειας, π.χ. στην πρωτοβουλία “Making more Health”, καθώς και τη φροντίδα προς τους εργαζομένους. Ο σεβασμός, η παροχή ίσων ευκαιριών και ο συνδυασμός οικογενειακής ζωής και επαγγελματικής σταδιοδρομίας είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία οικοδομείται η αμοιβαία συνεργασία. Σε όλες τις δραστηριότητές της, η εταιρεία δίνει έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία.

Το 2014, οι καθαρές πωλήσεις της Boehringer Ingelheim ανήλθαν σε περίπου 13,3 δισ. ευρώ. Οι δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) αντιστοιχούν στο 19,9 τοις εκατό των καθαρών πωλήσεων της εταιρείας.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.boehringer-ingelheim.com

Facebooktwitterpinterest

Στείλτε τις απορίες σας

Στείλτε τις απορίες σας στο Γιατρό - Συγγραφέα του παραπάνω άρθρου
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.