Η Bayer παρούσα στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας
Αθήνα, 30 Ιουλίου 2020 – H Bayer έδωσε και φέτος το παρών στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 11-15 Ιουλίου, για πρώτη φορά virtually λόγω της πανδημίας.
Πιστή στο ετήσιο ραντεβού της ενημέρωσης των νέων, η Bayer ανέδειξε τις τάσεις και τις ευκαιρίες για επιχειρηματικότητα και απασχόληση που προσφέρουν η υγεία και η γεωργία.
Πιο αναλυτικά, ο κ. Ανδρέας Κυριαζής, Country Division Head, του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών της Bayer Ελλάς έκανε αναφορά στους δημογραφικούς και μακροοικονομικούς μοχλούς ανάπτυξης της αγοράς των καταναλωτικών προϊόντων υγείας διεθνώς, το ρόλο του marketing και της επιστήμης, καθώς και τον καθοριστικό ρόλο που έχουν ήδη και θα έχουν πολύ περισσότερο στο εγγύς μέλλον οι νέες τεχνολογίες στην διαχείριση των πιο απλών, καθημερινών θεμάτων της υγείας. Αναφερόμενος στην κατάρτιση που θα πρέπει να έχουν όσοι επιλέξουν να απασχοληθούν στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων υγείας, ο κ. Κυριαζής ξεχώρισε την στρατηγική σκέψη, ένα προσόν που αποκτάται με τη μελέτη της αγοράς, την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και τα νέα μέσα, προκειμένου ο επαγγελματίας να είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που η τεχνολογία μπορεί να δημιουργήσει στον κλάδο (όπως ενδεικτικά η αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς την αυτοφροντίδα, κάτι στο οποίο συμβάλουν σημαντικά τα wearables και οι mobile εφαρμογές) και τέλος να αγαπά αυτό που κάνει, ένα προσόν που είναι απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία που θέλει να διαπρέψει στο αντικείμενο του.
Αντίστοιχα ο κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead Greece, του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Ελλάς στο πάνελ με θέμα «Ψηφιακές τάσεις και ψηφιακές δεξιότητες στον αγροδιατροφικό τομέα» που διοργανώθηκε από την Bayer, τόνισε πως η λεγόμενη 4η Γεωργική επανάσταση (big data, drones, artificial intelligence) είναι ήδη εδώ και συμπλήρωσε πως για όλες τις προκλήσεις που έρχονται στο χωράφι και στα χέρια του παραγωγού, οι απαντήσεις δίνονται από την επιστήμη. Αποκρινόμενος στα προσόντα που πρέπει να έχουν όσοι θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον αγροδιατροφικό κλάδο, ο κ. Παναγιωτόπουλος επισήμανε πως συγκριτικό πλεονέκτημα θα έχουν όσοι νέοι επαγγελματίες είναι σε θέση να γνωρίζουν ή να κατανοούν πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τον παραγωγό να βελτιστοποιήσει την παραγωγή και να διαχειριστεί με τρόπο βιώσιμο τους διαθέσιμους πόρους. Εκτός από την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών μέσων, ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε και την ιδιαίτερη σημασία που έχει η ερμηνεία των δεδομένων για την εδραίωση των πρακτικών γεωργίας ακριβείας και ανέφερε χαρακτηριστικά πως «Όλα αυτά τα τεχνολογικά μέσα θα χρειαστούν ανθρώπους που αντιλαμβάνονται την γεωργική πράξη και είναι σε θέση να ερμηνεύσουν και να επεξεργαστούν τα αποτελέσματα για την περαιτέρω καθοδήγηση του παραγωγού και να τον βοηθήσουν να αναπτύξει και αυτός με τη σειρά του τις απαραίτητες δεξιότητες και να απολαύσει όλα όσα η τεχνολογία έχει να προσφέρει.»
Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης διοργάνωσης, η Bayer Ελλάς υποδεχόταν τους επισκέπτες του Πανοράματος σε ένα εικονικό περίπτερο μέσα από το οποίο μπορούσαν να συστηθούν και να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας αλλά και να ενημερωθούν γι’ αυτή.
Οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το γεγονός πως η Bayer είναι μια εταιρεία καινοτομίας με ιστορία μεγαλύτερη από 150 χρόνια και η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1955. Σήμερα, μέσα από καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές υπηρεσίες εξυπηρετεί τις δύο πιο βασικές ανάγκες του ανθρώπου – την υγεία και τη διατροφή – απόλυτα εναρμονισμένη με την όραμά της «Υγεία και Τροφή για Όλους».
Σχετικά με την Bayer
Η Bayer είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στο χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Bayer σχεδιάζονται με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και να βοηθήσουν στις προσπάθειες της ανθρωπότητας να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως ο συνεχώς αυξανόμενος και γηράσκων πληθυσμός. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης. Η Bayer είναι προσηλωμένη στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και αποτελεί σύμβολο της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της υψηλής ποιότητας, σε όλο τον κόσμο. Κατά το οικονομικό έτος 2019, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 104.000 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 43,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις ανήλθαν σε € 2,9 δις ενώ οι δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη σε € 5,3 δις. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.bayer.com
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Bayer Ελλάς, επισκεφθείτε το www.bayer.gr.