Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο « ΔΙΟΛΚΟΣ» στα Βραβεία “Made in Greece 2022”
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τίμησε με το βραβείο «ΔΙΟΛΚΟΣ» τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ στην χθεσινή τελετή απονομής των βραβείων “Made in Greece 2022».
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο Βραβείο, το οποίο απονέμεται σε προσωπικότητες, που με τις καινοτόμους ενέργειες και δραστηριότητές τους άνοιξαν δρόμο για να διευκολύνουν το διεθνές εμπόριο της χώρας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην καθιέρωση του ‘Made in Greece’ παγκοσμίως.
Ο κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, ευχαρίστησε τους Διοργανωτές ενώ ανέφερε κατά την τελετή απονομής: «Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν στη χώρα μας πρωτοβουλίες, όπως τα βραβεία Μade in Greece, που βραβεύουν τις ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες συμβάλλουν στην ελληνική οικονομία και επενδύουν στο μέλλον της χώρας. Η Ελλάδα έχει και την τεχνογνωσία και το ανθρώπινο δυναμικό και τους επιχειρηματίες για να μπορεί να στέκεται στα δικά της πόδια. Αυτές οι επιχειρήσεις λοιπόν που υποστηρίζουν και επενδύουν στη χώρα μας έχουν πολύ μεγάλη αξία. Η ΒΙΑΝΕΞ θέλει να συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα και να κάνει τους Έλληνες υπερήφανους, στηρίζοντας σταθερά τη χώρα παρά τις προκλήσεις. Tο 70% του τζίρου μας επιστρέφεται στο κράτος μέσα από φορολογία και clawback. Δεν ζητάμε κίνητρα, ζητάμε να μην μπαίνουν εμπόδια, γιατί θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε στην Ελλάδα, θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, και θέλουμε να κάνουμε την Ελλάδα υπερήφανη».
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), διοργανώτρια των Βραβείων “Made in Greece”, αναδεικνύει και επιβραβεύει παραγωγικές επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων. Ο θεσμός των Βραβείων “Made in Greece” εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας της ΕΛΑΜ για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας, που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων.