Φωτεινό παράδειγμα: Το Dixan συμπεριλαμβάνει στις νέες συσκευασίες του τη γραφή Braille
«Το Dixan πρωτοπορεί και γίνεται ένα από τα πρώτα καταναλωτικά προϊόντα που συμπεριλαμβάνει στις νέες συσκευασίες του τη γραφή Braille, σε συνεργασία με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος” Η Henkel, με συνέπεια και παράδοση στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη εφαρμόζει στις νέες συσκευασίες κουτιών σκόνης και συμπυκνωμένου υγρού Dixan τη γραφή Braille, τη γραφή ανάγνωσης για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, με σκοπό να βελτιώσει την καθημερινή ζωή και να συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο.
Ένα φωτεινό παράδειγμα σεβασμού στον καταναλωτή με αναπηρία και με ειδικές καταναλωτικές ανάγκες. Ας αρχίσουμε να προτιμούμε εταιρείες που σέβονται την προσπελασιμότητα και την κάνουν εργαλείο μάρκετινγκ.
Έτσι, γίνεται το πρώτο αγαθό ευρείας κατανάλωσης (μη τρόφιμο) και το πρώτο απορρυπαντικό στην Ελλάδα που εφαρμόζει τη γραφή Braille με στόχο όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να διαβάζουν και να αναγνωρίζουν τη μάρκα Dixan. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω πρωτοβουλίας η Henkel Hellas συνεργάστηκε με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος» προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της ένταξης της γραφής Braille στις ετικέτες και τις συσκευασίες σκόνης της κύριας μάρκας της σε απορρυπαντικά πλυντηρίου, Dixan.
«Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να προσφέρουμε λύσεις στις ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης ως προς τις καθημερινές δραστηριότητές τους για την κάλυψη των αναγκών τους και κυρίως την ασφαλή και σωστή οικιακή χρήση τέτοιων προϊόντων, ενώ παράλληλα, το μελλοντικό όραμα του Dixan ως πρωτοπόρος της ενέργειας αυτής, είναι να δώσει το έναυσμα να καθιερωθεί η γραφή Braille και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων ευρείας χρήσης» δήλωσε η κα Μαίρη Βαλσαμά / Marketing Director Henkel Hellas
Laundry Division & Home Care Division.
Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι τα ανεπίσημα στοιχεία για την Ελλάδα υπολογίζουν τα άτομα με την αναπηρία της όρασης στην Ελλάδα στα 22.000 άτομα ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχεται σε 30.000.000, για να καταλάβει κανείς την σημασία μιας τέτοιας πρωτοβουλίας.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2009 στο Μιλάνο, με τη συνεργασία της Henkel Italiana με την Ιταλική Ένωση Τυφλών και Ανθρώπων με Μειωμένη όραση του Μιλάνου, στα πλαίσια των επετειακών εορτασμών των 200 χρόνων από τη δημιουργία της γραφής από τον Louis Braille και φιλοδοξεί να εξαπλωθεί σε όλες της χώρες της Ευρώπης σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
Το Dixan, το premium απορρυπαντικό πλυντηρίου της Henkel Hellas, είναι μια μάρκα ιστορική για την Ελλάδα. Ήταν το πρώτο απορρυπαντικό που εμφανίστηκε στην Ελλάδα το 1962 μαζί με το πρώτο πλυντήριο ρούχων. Στην πάροδο όλων αυτών των χρόνων η μάρκα Dixan διευρύνει και εμπλουτίζει την προϊοντική της σειρά υλοποιώντας σημαντικές καινοτομίες και λανσαρίσματα, ακολουθώντας πάντα τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τον Μάρτιο 2011, το Dixan ταράζει για άλλη μία φορά τα νερά στην αγορά απορρυπαντικών, μπαίνοντας πλέον σε νέα εποχή με δυναμική και μοντέρνα εικόνα. Εκτός από την εφαρμογή της γραφής Braille στις συσκευασίες του, το Dixan αποχαιρετάει τον στρόβιλο γύρω από το κύμα και με τις νέες συσκευασίες του επικεντρώνεται γύρω από τη δύναμη της σταγόνας και το ενεργειακό πεδίο γύρω από αυτή, με σκοπό την περαιτέρω ενδυνάμωση του μηνύματος της καθαριστικής του δύναμης.
Η οικογένεια προιόντων Dixan είναι διαθέσιμη στις παρακάτω σειρές:
1. Gold Plus: με φόρμουλα Extra Bright.
Η σειρά κυκλοφορεί στα αρώματα της Φρεσκάδας Ωκεανού και Φρεσκάδας Άνοιξης σε
σκόνη και σε υγρό.
2. Aromatherapy: περισσότερο άρωμα και απαλότητα στα ρούχα σε τρεις μοναδικούς συνδυασμούς αρωμάτων με αιθέρια έλαια Μανόλιας & Ρόδου, Ορχιδέας & Κέδρου, Λεβάντας & Ρόδου. Κυκλοφορεί σε σκόνη (λεβάντα) και σε υγρό (και τα τρία αρώματα).
3. Hygiene: που προσφέρει υγιεινή καθαριότητα ακόμα και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες, σε συνδυασμό με το αναζωογονητικό άρωμα από φυσικά έλαια ευκαλύπτου που περιέχει. Κυκλοφορεί σε σκόνη και σε υγρό.
4. Ενεργή Στάχτη: με σύνθεση ενεργής στάχτης που προσφέρει φυσική λευκαντική
δύναμη. Κυκλοφορεί σε σκόνη και σε υγρό”
Πηγή: Henkel