“Η Επικοινωνία Πελάτη-Υγείας στο Φαρμακείο: Τεχνικές και Εφαρμογές”
5o Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Φαρμακοποιών και της Ομάδας του Φαρμακείου
Κυριακή, 29 Μαΐου – 09:30 έως 18:15
Ξενοδοχείο AMALIA – Αμαλίας 10, Αθήνα
Τα στελέχη του Περιοδικού «PHARMACY Management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» με πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και διοίκηση Ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων και με ικανότητες επικεντρωμένες στην επικοινωνία, στην οργάνωση εργασίας, στην εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού και στο Φαρμακευτικό Marketing, διοργανώνουν το 5ο κατά σειρά Σεμινάριο με θέμα “Η Επικοινωνία Πελάτη-Υγείας στο Φαρμακείο: Τεχνικές και Εφαρμογές” με κύριο στόχο την παροχή σύγχρονων μεθόδων και πρακτικών, άμεσα εφαρμόσιμων στην καθημερινή εργασία του Φαρμακείου.
Σήμερα, με την κρίση που περνά ο κλάδος, είναι αναγκαίο ο Φαρμακοποιός και η ομάδα του να επενδύσουν περισσότερο από ποτέ στην επικοινωνία με τον πελάτη-ασθενή. Είναι μια αποστολή, μια υπηρεσία του Φαρμακοποιού σαν επαγγελματίας υγείας, που όχι μόνο θα κτίσει πιστό πελατολόγιο, αλλά και στις περισσότερες περιπτώσεις σίγουρα θα αυξήσει και τον τζίρο του Φαρμακείου.