<>
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Γονεϊκός & Εκπαιδευτικός Κατάλογος Οδηγιών Συμπεριφοράς & Μάθησης με τίτλο:<>
είναι μέρος πρωτότυπης – παγκόσμια- πανεπιστημιακής έρευνας, που ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε στον Τομέα Ψυχιατρικής & Επιστημών της Συμπεριφοράς της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης το 2004, στα πλαίσια Διδακτορικής Διατριβής.
Οι οδηγίες και οι κατάλογοι συμβουλών και συμπεριφορών αναφέρονται σε συμπεριφορές ορίων, προσαρμογής , παρορμητικότητας , απροσεξίας και μνήμης εργασίας -(μαθησιακής μνήμης ) ΄΄ των φυσιολογικών’’ (με επαρκή νοημοσύνη) παιδιών , κατά την φοίτησή τους στο δημοτικό σχολείο.
Η έρευνα έχει κατατεθεί επίσημα στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης,
στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αθηνών και στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος.
Παράλληλα, έχει εγκριθεί από το παν/μιο Louisville των ΗΠΑ ,το παν/μιο Σεβίλλης της Ισπανίας ενώ, δημοσιεύσεις και καταχωρήσεις περίληψης της έρευνας υπάρχουν στις ιστοσελίδες της
a) Εθνικής Βιβλιοθήκης Ιατρικής των Η.Π.Α.
β)στο online journal Behavioral and Brain Functions,
γ)στοjournal Learning Times (Learning Disabilities Association of Minnesota) του Παν/μίου της Μινεσσότα και
δ) στο site του Παν/μιου Σαουθάμπτον – στο Χαϊφίλντ της Αγγλίας.
Τα επιστημονικά συμπεράσματα και η γλώσσα των καταλόγων και των οδηγιών, έχουν απλοποιηθεί δεδομένου ότι απευθύνονται , κυρίως, σε γονείς και σε εκπαιδευτικούς .